tirsdag den 10. april 2012

Shopping Haul #01.

Heeeej alle kæreste læsere. 
 Nu kom den endelig! Min shopping haul - over de sidste snart tre uger. Jeg håber at I vil nyde den, selvom at den er lidt akavet. Jeg skal nok lige øve mig lidt mere på det der med at lave hauls.
 Jeg ved godt at baggrunden er lidt træls og rodet, men jeg er hjemme hos min far, hvor jeg ikke har noget værelse selv og har derfor lånt min bettebrors. 
 Mine øjne skal i heller ikke tage jer af. Det var mørkt inde på værelset, så jeg havde derfor sat blitz på videoen, men eftersom at jeg bruger kontaktlinser, kommer det ikke til at se godt ud. 

Jeg håber I nød den! Fortæl mig gerne, om jeg burde fortsætte med at lave hauls eller om jeg er så elendig at jeg ikke burde lave flere. 
 Godnat bloggen!
 xoxo Camilla. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes musikken er alt for høj, man kan næsten ikke hører hvad du siger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gik også op for mig, da jeg sad og så den på youtube. Næste gang, tror jeg bare at jeg skal sidde og snakke under selve videoen istedet - Jeg tror at det kommer til at fungere bedre. Men det er jo også første gang at jeg laver en video, så om et par videoer, er jeg forhåbenligt blevet bedre til det. :-)

      Slet