onsdag den 11. april 2012

Kjole bestilt hjem fra Forever21!

Hej bloggen! Jeg har netop bestilt en high-low kjole hjem fra Forever21. Jeg kan ikke vente til at den kommer, sådan at jeg kan få den prøvet.
 Selvom at kjolen ikke er over-fin har jeg købt den i anledning af alle de konfirmationer, jeg skal til i år. Man kan jo godt dress it up, med det rigtige tilbehør.
Jeg er helt sikker på at High-Low kjoler vil blive en trend, den her sommer.
 Men anyways, hvad synes I om den? Kan I lide farven? Fortæl mig hvad I synes om den, og hvad I ville tage på til! :-)
 xoxo Camilla.

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jeg syntes at det er en vildt flot kjole. Ville ønske at jeg havde krop til sådan en. Jeg ville holde mig til guld smykker. Kunne lige forestille mig en stor guld halskæde.

    Kramser Kamilla.

    P.S tjek min blog kamillamartinsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. læææækker kjole!! :D
    og fed blog!

    tjek min giveaway ud (måske deltag) www.aussiefreak.blogspot.com

    SvarSlet