fredag den 6. april 2012

Sneaking out in the night...

I nat kravlede jeg ud af mit vindue, efter at jeg havde laddet min mor tro at jeg var kommet godt og trygt hjem efter en fest.
 Jeg stak af, sådan at jeg kunne sove hjemme hos en af mine gode venner - Det havde jeg aldrig fået lov til ellers, mine forældre vil ikke have at jeg sover med drenge.
 Hm. Jeg ved ikke helt hvor smart det var. Jeg fortryder det i hvert fald lige nu. Hvis min mor havde fundet ud af at jeg var væk, var hun gået fuldstændig i spåner...
 Har du nogensinde været på natterend før, kære læser? Og fortryder du det - eller blev du taget i det?
 xoxo Camilla.

2 kommentarer:

  1. Uhh, hvor spændende! Jeg kender godt følelsen af at have svigtet ens forældre, men jeg synes nu alligevel, at det er lidt sejt gjort! :)
    Forresten dejlig, enkel blog du har. Er vild med din måde at skrive på!
    Kig evt. forbi min blog og bliv gerne fast læser:

    // http://elisabethhastrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Elisabeth! Jeg taget et kig fobi din blog! :-)

      Slet