lørdag den 28. april 2012

I'm back!

Så er jeg endelig tilbage i Danmark igen! Luxemborg turen var fin nok og jeg fik shoppet en smule, da vi var i hovedstaden Luxemborg og i Trier i Tyskland. Her kan I se hvad jeg fik købt:
Fra Trier: Halskæde, solbriller og top fra H&M. 
Fra Luxemborg: Justin Timberlake Futuresex/Loveshow Live in Madison Square Garden og Anywhere But Home 2-Disc dvd & cd set af Evanescence fra Free Record Shop.

Luxemborg by havde et kæmpe stort strøg med masser af luksuriøse butikker, så som Gucci og Louis Vuitton. Da butikkerne var lukkede, gik jeg forbi et vindue, hvor jeg så en mega lækker taske og jeg faldt fuldstændig for den!

Udover at jeg var ude og shoppe, var vi også ude på vandreture og rundt og se kulturelle steder, så som krigskirkegårde and so on. 
 Det fedeste ved turen, besides shopping, var helt klart da vi på den sidste aften var inde og se den tournérende musical fra London, der bliver kaldt Dreamboats and Petticoats! En perfekt måde at afslutte turen på...


Hvordan har jeres uge været, kære læsere?
 xoxo Camilla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar